Kedves Ügyfeleink!

A Tatabánya Kártya ügyfélszolgálata május 17-től (hétfő) újra A Vértes Agorájában lesz elérhető!

A költözés miatt, május 14-én és május 15-én az ügyfélszolgálat a Földi Imre Sportcsarnokban megváltozott nyitvatartással üzemel:

Május 14. (péntek): 08:00 - 12:00

Május 15. (szombat): zárva

A Vértes Agorájában (május 17-től) az alábbiak szerint alakul az ügyfélszolgálat nyitvatartása:

Hétfő-szombat: 10:00-19:00

Vasárnap: 10:00-17:00

Amennyiben Ön rendelkezik védettségi igazolvánnyal, úgy az ügyintézés a megszokott módon – az Agora jegypénztárban – történik. Az épületbe való belépéskor kollégáink mindenkitől elkérik majd a védettségi igazolványt és az ehhez szükséges személyi azonosítót (személyi igazolvány vagy útlevél). Csak ezek együttes meglétével engedhetjük be Önt A Vértes Agorájába. A maszk viselését a belátására bízzuk, nem kötelező.

Ha nem rendelkezik védettségi igazolvánnyal, akkor az épület Szent Borbála tér felőli előterében kialakított munkaállomáson történik az ügyintézés. Ez esetben, kérjük, viseljen védőmaszkot!

Köszönjük a megértésüket!




Dokumentumok elfogadóhelyeknek



Cím:

A VÉRTES AGORÁJA
Tatabánya, Szent Borbála TÉR 1.

Nyitvatartás:

HÉTFŐ-SZOMBAT: 10:00-19:00 
VASÁRNAP: 10:00-17:00 


Ha a parkolási rendszerrel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük hívja a következő számok valamelyikét:
(+36 34) 309-313 (helyi tarifa);
+36 20 2-68-58-48 (mobil hívás)
A parkolási információ elérhető:
Hétfő: 8-12 és 13-17 óra között
Kedd - csütörtök: 8-12 és 13-16 óra között
Péntek: 8-12 óra között

vagy kattintson: www.tatabanya.hu/parkolas

 


Agora Nonprofit Kft.-Tatabánya Pont | Telefonszámunk: (+36 34) 688.188